Hangisi Salak

İki işadamı konuşuyorlarmış.
Birincisi "benim bi sekreterim var, salağın tekidir" demiş.
Diğeri hemen "benim sekreterim seninkinden daha salak" demiş.
Bunlar uzunca süre bunun tartışmasını yaptıktan sonra sekreterlerden hangisinin daha salak olduğunu kanıtlamak için bir plan yapmışlar.
Birincisi sekreterini çağırmış ve sekreterine "al şu beş milyonu git bana son model Mercedes al gel" demiş. Sekreter gitmiş.İkincisi çağırmış ve sekreterine "olum git bizim eve ben evde miyim değil miyim bak gel" demiş.

O da çıktıktan sonra iki sekreter dışarıda karşılaşmışlar.Birincisi demiş ki "benim patronum çok salak.." diğeri atılmış "hayır benim patronum daha salak "bunlar da tartıştıktan sonra hangisinin daha salak olduğunu kanıtlamaya karar vermişler.
Birincisi "benim patron bana beş milyon verdi benden son model Mercedes almamı istedi. Ulan hiç pazar günü galeri açık olur mu?"
İkincisi "benimki de benden eve gidip evde olup olmadığını kontrol etmemi istedi. Ulan koskoca işadamı yanında bi sürü telefonu var açıp sormuyo da beni ta evine kadar yolluyo" demiş.