Nasıl öldüler?

Cennetin kapısında üç adam aynı anda Cebrail'in karşısına çıkarıldılar. Cebrail üçünden de, nasıl geldiklerini anlatmalarını istedi. Birinci başladı anlatmaya:
—Yorucu bir gün geçirmiştim. Kendimi iyi hissetmediğim için eve erken dönmek istedim. Trafik rezaletti. Bu nedenle eve geldiğimde sinirliydim. Bir de ne göreyim; karım akşam yemeğini bile hazırlamadan yatağa girmiş. Tam o sırada pencereden bir adamın arabamın kapısını açmaya çalıştığını farkedince tepem attı. Elbise dolabını yakalayıp pencereden adamın kafasına atıverdim. Ama o kadar ağırlığı kaldırmaya kalbim dayanamadı ve ben de öbür dünyayı boyladım.
Sıra ikinci adamdaydı:
— Sinemaya gitmek için evden çıktım. Uğraşıp uğraşıp arabamın kapısını açamıyordum. Beş dakika kadar sonra tam bunun benim arabam olmadığını farketmiştim ki, ağır bir dolap kafama indi...
Nihayet üçüncü adam konuştu:
— Vallahi ben olup bitenden hiçbir şey anlamadım. Bir dolabın içindeydim ve birden bire kendimi burada karşınızda buluverdim!